Kierownictwo

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

WÓJT

Dorota Zmarzlak

tel.: 22 722 89 30
e-mail: izabelin@izabelin.pl 

Do kompetencji Wójta jako kierownika Urzędu należy w szczególności:

  • kierowanie bieżącymi sprawami Urzędu;
  • składanie Radzie Gminy okresowych sprawozdań;
  • podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności;
  • wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
  • zapewnianie przestrzeganie prawa przez komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników;
  • prowadzenie postepowań administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
  • upoważnianie pracowników Urzędu do wydawania w imieniu Wójta decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
  • wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Wójta przez przepisy prawa oraz Uchwały Rady;
  • Pełnienie bezpośredniego nadzoru pracy nad:
    • Zastępcą Wójta;
    • Sekretarzem;
    • Skarbnikiem;
    • Urzędem Stanu Cywilnego;
    • Wydziałem Spraw Obywatelskich:

 

 

ZASTĘPCA WÓJTA

Michał Postek

tel.: 22 722 89 30
e-mail: m.postek@izabelin.pl 

Do zakresu działania i kompetencji Zastępcy Wójta Gminy należy w szczególności:

  • zastępowanie Wójta w razie jego nieobecności lub niemożności pełnienia przez niego obowiązków;
  • wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta, z wyłączeniem ustalania wynagrodzenia i nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy;
  • aprobata, podpisywanie dokumentów, pism i decyzji administracyjnych w ramach posiadanych upoważnień;
  • dokonywanie okresowych ocen pracowników bezpośrednio podległych;
  • składanie w imieniu gminy, w przypadku udzielenia pełnomocnictwa przez Wójta, oświadczenia woli w zakresie zarządu mieniem;
  • koordynowanie prac związanych z opracowywaniem wieloletnich programów inwestycyjnych;
  • współpraca ze Skarbnikiem w przygotowaniu i realizacji budżetu Gminy;
  • w uzgodnieniu z kierownikami i dyrektorami gminnych jednostek organizacyjnych prowadzenie spraw z zakresu prac remontowych i eksploatacyjnych budynków ( m.in. zaopatrzenie w wodę, energie elektryczną i gazową, itp.);
  • realizacja innych zadań wynikających z przepisów prawa, uchwał rady Gminy i zarządzeń oraz upoważnień Wójta;
  • pełnienie bezpośredniego nadzoru pracy nad:
    • Wydziałem Rozwoju i Bieżącego Utrzymania;
    • Wydziałem Komunikacji i Spraw Społecznych;
    • Wydziałem Architektury i Planowania Przestrzennego;
    • Wydziałem Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami;
    • Stanowiskiem ds. Zarządzania Kryzysowego i OC;

 

SEKRETARZ

Agata Bartoszewicz

tel.: 22 722 89 30
e-mail: a.bartoszewicz@izabelin.pl 

Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności:

  • opracowywanie projektów zmian regulaminów obowiązujących w Urzedzie;
  • nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie;
  • nadzór nad opracowaniem zakresów czynności na stanowiskach pracy;
  • przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu;
  • prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr;
  • organizowanie naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie;
  • nadzór nad służbą przygotowawczą kandydatów na urzędników samorządowych;
  • organizowanie w Urzędzie praktyk studenckich i szkolnych oraz nadzór nad nimi;
  • nadzór nad bezpieczeństwem przetwarzania danych osobowych;
  • nadzór nad zabezpieczeniem pomieszczeń biurowych;
  • nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta;
  • dokonywanie okresowych ocen pracowników bezpośrednio podległych i nadzór nad przeprowadzaniem oceny pozostałych pracowników Urzędu;
  • koordynowanie prac związanych z organizacją wyborów;
  • prowadzenie Rejestru Skarg i Wniosków wpływających do Urzędu oraz nadzorowanie właściwego ich załatwienia;
  • realizacja innych zadań wynikających z przepisów prawa, uchwał Rady Gminy i zarządzeń oraz upoważnień Wójta;
  • zapewnienie prawidlowego stosowania i korzystania z uzywanych w Urzedzie pieczęci;
  • rozstrzyganie sporów pomiedzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi, w szczególności w zakresie podziału zadań;
  • czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu;
  • współpraca ze Skarbnikiem w przygotowaniu i realizacji budżetu Gminy;
  • pełnienie bezpośredniego nadzoru pracy nad:
    • Wydziałem Ochrony Środowiska;
    • Biurem Rady Gminy I Sołectw;
    • Referatem Kadr;
    • Stanowiskiem ds. Audytu i Kontroli Wewnetrznej;
    • Wydziałem Organizacyjnym;

SKARBNIK

Agnieszka Woźniak

tel.: 22 722 89 65
e-mail: a.wozniak@izabelin.pl 

Pokój Nr 102

Do zadań Skarbnika należy w szczególności:

  • prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami;
  • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczacych prowadzenia rachunkowości Gminy oraz monitorowanie ich realizacji;
  • opracowywanie analiz i prognoz gospodarki finansowej Gminy i bieżace monitorowanie stanu zadłużenia Gminy oraz podejmowanie działań w celu wykrywania nieprawidłowości w zakresie gospodarki finansowej;
  • prowadzenie spraw z zkaresu wieloletniego planowania budżetu;
  • przygotowywanie projeku budżetu Gminy i jego zmian oraz nadzór nad realizacją budżetu;
  • prowadzenie gospodarki finansowej, monitorowanie wykorzytsania środków budżetowych i pozabudżetowych oraz kontrola ich wydatkowania;
  • nadzór nad sporządzaniem okresowych i rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych Gminy;
  • nadzór nad windykacją wierzytelności Gminy;
  • kontrasygnowanie czynności prawnych, mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych;
  • dokonywanie wstepnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących tych operacji;
  • czuwanie nad terminową realizacją zobowiązań finansowych Gminy;
  • współpraca z organami finansowymi, podatkowymi i bankowymi;
  • realizacja innych zadań wynikających z przepisów prawa, uchwal Rady i zarządzeń oraz upoważnien Wojta;
  • sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych;
  • dokonywanie okresowych ocen pracowników bezpośrednio podległych;
  • pełnienie bezpośredniego nadzoru nad:
    • Wydziałem Finansowym;

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2015-09-09
Data publikacji:2015-09-09
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:10826

Rozwiń Historia zmian

Data i godzina zmianyOsoba zmieniającaOpis zmianyPoprzednia wersja
2020-01-02 13:47:31AktualizacjaKierownictwo
2020-01-02 13:02:37AktualizacjaKierownictwo
2020-01-02 09:25:56AktualizacjaKierownictwo
2019-02-20 15:18:24aktualizacjaKierownictwo
2019-02-20 15:16:48aktualizacjaKierownictwo
2019-02-20 15:14:30aktualizacjaKierownictwo
2018-11-26 16:30:07aktualizacjaKierownictwo
2018-11-22 09:49:05aktualizacjaKierownictwo
2018-01-17 15:26:39aktualizacjaKierownictwo
2017-12-29 12:40:23aktualizacjaKierownictwo