Nabór na stanowisko ds. obywatelskich

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
24 kwietnia 2019

Wójt Gminy Izabelin ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obywatelskich.

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

  • bieżąca obsługa interesantów,
  • prowadzenie Rejestru Mieszkańców,
  • przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych od obywateli polskich i cudzoziemców,
  •  nadawanie i zmiana numeru PESEL,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji w sprawach meldunkowych, dowodów osobistych i udostępniania danych,
  • aktualizacja danych w rejestrze PESEL oraz ich weryfikacja i usuwanie niezgodności,
  • wydawanie zaświadczeń z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych,
  • przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego i wydawanie dokumentów tożsamości,
  • przyjmowanie zgłoszeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego oraz unieważnianie dowodów osobistych,
  • udostępnianie danych z rejestru Dowodów Osobistych, Rejestru Mieszkańców i z dokumentacji dowodowej,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej dowodów osobistych,
  • prowadzenie i aktualizacja Rejestru Wyborców oraz wydawanie decyzji i zaświadczeń w tym zakresie,
  • sporządzanie i aktualizacja spisów wyborczych,
  • archiwizacja dokumentów.
Autor: Hanna Cwartkowska

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Izabelin
Data utworzenia:2019-04-24
Data publikacji:2019-04-24
Osoba sporządzająca dokument:Hanna Cwartkowska
Osoba wprowadzająca dokument:Anna Sikorska
Liczba odwiedzin:950