Zawiadomienie o zamiarze przeprowadzenia konsultacji rynkowych
Na podstawie art. 84 ust 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129) oraz zgodnie z „Wytycznymi PPP Tom I: Przygotowanie projektów” (Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, Warszawa 2021 r., wersja 2.0) Gmina Izabelin („Podmiot Publiczny”), w związku z przygotowaniem do realizacji przedsięwzięcia pn. „Rewitalizacja przestrzeni publicznych w centrum Gminy Izabelin” na podstawie przepisów ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 711), (dalej również „Projekt”), zawiadamia o zamiarze przeprowadzenia konsultacji rynkowych w celu uzyskania praktycznych informacji dotyczących możliwości i warunków wdrożenia Projektu na bazie przyjętych założeń brzegowych przyszłej współpracy Podmiotu Publicznego z Partnerem Prywatnym.
W załączeniu Podmiot Publiczny przekazuje Memorandum Informacyjne dla potencjalnych Partnerów Prywatnych wraz z Ankietą obejmującą zagadnienia istotne dla Podmiotu Publicznego w celu opracowania Oceny Efektywności realizacji Projektu.
W celu wzięcia udziału w konsultacjach prosimy o przesłanie do dnia 15 lutego 2022 r. na adres email: d.glonek@izabelin.pl prośby o przekazanie materiałów informacyjnych (Memorandum Informacyjnego wraz z załącznikami), przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Pliki do pobrania
Zaproszenie do udzialu w konsultacjach rynkowych-Izabelin.pdf (715.33 KB)
Memorandum-PPP-Izabelin.pdf (1.03 MB)
Zalacznik nr 1 do Memorandum-ankieta-PPP-Partnerzy.docx (25.57 KB)
Zalacznik nr 2 do Memorandum-podzial zadan-Rewitalizacja -Izabelin.pdf (434.43 KB)
Zalacznik nr 3 do Memorandum-podzial-ryzyk-Izabelin.pdf (437.08 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Izabelin |
---|---|
Data utworzenia: | 2022-02-02 |
Data publikacji: | 2022-02-02 |
Osoba sporządzająca dokument: | Domnika Glonek |
Osoba wprowadzająca dokument: | Rafał Bieńkowski |
Liczba odwiedzin: | 548 |