Nabór na stanowisko ds. komunikacji społecznej

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
17 grudnia 2021

Wójt Gminy Izabelin ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. komunikacji społecznej w Wydziale Komunikacji i Spraw Społecznych

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Organizowanie konsultacji społecznych z mieszkańcami i organizacjami pozarządowymi oraz innych form dialogu społecznego
  • Wsparcie organizacyjne i merytoryczne wydziałów w prowadzonych procesach konsultacyjnych, udział w spotkaniach i punktach konsultacyjnych
  • Prowadzenie profilu konsultacji społecznych na portalu społecznościowym FB
  • Współpraca przy opracowaniu grafik na potrzeby konsultacji społecznych
  • Odpowiedzialność za kształt i politykę informacyjną  - aktualność i poprawność informacji wychodzących z Urzędu (teksty, plakaty, ulotki, broszury etc.)
  • Przygotowywanie informacji prasowych
  • Redagowanie pism okolicznościowych
  • Redagowanie wpisów na media społecznościowe oraz strony internetowe prowadzone przez Urząd Gminy
  • Przygotowanie wydawnictw informacyjnych i edukacyjnych
  • Opracowanie i realizacja kampanii informacyjnych i społecznych prowadzonych przez Gminę
  • Udział w spotkaniach i wydarzeniach oraz przygotowanie z nich relacji
  • Realizacja bieżących zadań promocyjnych Gminy
  • Aktualizacja strony internetowej Gminy oraz gminnego fanpage FB
  • Gromadzenie dokumentacji prasowej, fotograficznej i audiowizualnej dotyczącej Gminy
  • Współredagowanie gminnego newslettera.

 

Autor: Małgorzata Lewandowska

Pliki do pobrania

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Izabelin
Data utworzenia:2021-12-17
Data publikacji:2021-12-17
Osoba sporządzająca dokument:Małgorzata Lewandowska
Osoba wprowadzająca dokument:Małgorzata Lewandowska
Liczba odwiedzin:1044